pondělí 3. února 2014

Můj den

Dnešní den jsem strávila s tím nejdůležitější člověkem, kterého mám. Sama se sebou. A byl to a ještě pořád je velmi fajn den. Ráno se mi povedlo vstát o pár minut dřív a díky tomu si přichystat oběd do práce. V práci jsem byla produktivní a práce mi šla od ruky.

výborný ledový salát s paprikou, okurkou, jarní cibulkou a vajíčkem,
 domácí chléb

Po  práci jsem si zacvičila a potkala tam novou paní, tak jsme si cestou domů povídali o cvičení a o mých zkušenostech s ním (ono to jde, když se chce, mluvit s neznámými lidmi). Pak na skok do knihovny. A znáte to.....dneska si nic nepůjčím, tři knihy na měsíc stačí a stejně tam nebude nic zajímavého.......


......a skončila jsem u počtu tři. To že mám tři další půjčené z knihovny v Chomutově, to se vlastně asi nepočítá. Když nechte je tam ležet, třeba Deidu jsem sháněla tak dlouho. A dnes jsem začala pátrat po tom, jaký má smysl neustále se opakující dvojka v mém životě. Takové to, když mrknete jen tak na hodiny a tam je 22:22 a 12:22 a podobně. Na stránkách www.nakridlechandelu.cz jsem našla význam kombinace čísla  2
Andělská čísla

Čísla 222

Vaše čerstvě zasazené nápady začínají prorůstat do skutečnosti. Nepřestávejte je zalévat a vyživovat, a ony brzy vyrazí na světlo, takže uvidíte důkazy svého zhmotňování. Jinými slovy – nevzdávejte se pouhých pět minut před zázrakem. Brzy se projeví a přesvědčíte se o výsledcích své manifestace, tak jen nepolevujte! Nadále si pěstujte pozitivní myšlenky, používejte afirmace a pokračujte ve vizualizování.

Čísla 2 a 1, například 221,122,121, 212

Naše myšlenky jsou jako semínka, která začínají klíčit. Možná už jste zahlédli důkazy toho, že se vaše přání naplňují. Znamená to, že se věci ubírají a budou ubírat vytouženým směrem. Neztrácejte víru!


A pokud je to tak a já věřím, že je, čekají mě krásné věci. 
A třeba mi Základy numerologie napoví ještě trošku víc :-). A když ne, aspoň si spočítám mé jmenné číslo. Tyhle informace nikdy neuškodí. 
Kniha stínů mě zaujala svým názvem a když jsem mrkla do obsahu, věděla jsem, že si jí chci minimálně doma prolistovat. Už to bude druhá kniha pro moderní čarodějnice, což mi všechny svým způsobem jsme, tak proč si o sobě něco nepřečíst. 
A o Deidovi asi není nutno dlouho vyprávět. I když.....Já když poprvé četla jméno David Deida, hned mi naskočilo, že je to určitě Čech. Ani mě nenapadlo, že není. No spletla jsem se. Je to Američan a při pohledu na jeho fotku, jsem musela uznat, že jsem se spletla hned dvakrát. Ne že by z jeho fotky nekoukal na první pohled milý muž, ale já si ho představovala úplně jinak. Ale to se mi stává často. V knihách si představuji osoby a pak jsem zklamaná filmovou verzí. Podle jména si představím osobu a pak se divím, že mi realita nesedí s mou fantazií. No ale zpátky k Deidovi. Píše se o něm jako o duchovním učiteli současnosti. Píše o ženách a mužích a vztazích mezi nimi,  a já už se těším, až se pustím do první knihy od něj. Také pořádá workshopy, ale u nás nikdy nebyl. Tak třeba někdy, někde.

Po návštěvě knihovny jsem si skočila na něco dobrého na zub. A chvilku posedět jen tak v klidu s časopisem, kávou a sama se sebou.


Jak často si lidé dovolí strávit den jen se sebou a je jim v tom dnu dobře? Já jsem dřív bývala sama jen velmi nerada a protože už nějaký čas nemám přítele, tak jsem dělala všemožné kousky, abych se samotě vyhnula. Lítala jsem z jedné návštěvy na druhou, z kafíčka na kafíčko, a když jsem už byla doma, tak televize mi dělala neustálou zvukovou kulisu. Děsila jsem se ticha, často jsem se litovala, prožívala dny i noci plné smutku.
Nedokážu říct, kdy přesně přišel ten zlom, ale někde v období mého začátku bádání a objevování cest osobního rozvoje jsem si chvilky začala užívat. A teď je televize už jen lapač prachu a já si vážím času pro sebe čím dál víc.

Přes zimu se ze mě stal medvídek, spokojený ve své jeskyni, odpočívající a nabírající nové síly na jaro. Občas si říkám, jestli nejsem sama až moc, ale pak si uvědomím, že já nejlíp vím, co mi dělá dobře a když mám chuť být s lidmi, jsem s nimi a trávíme smysluplnější čas, než když jsme spolu byli denně. A to mě baví.
A hlavně ten čas pro sebe (bez partnera) využívám jak nejlépe dovedu, čtením, studiem, vymýšlením nových akcí a směru mého života. Hýčkáním se, cvičením, vařením si jídel, co mám ráda. Zkrátka sama se sebou jsem opravdu sama sebou a až přijde ten správný čas, budu si chvilky sama se sebou užívat méně, ale nikdy už se jich nevzdám úplně.

má dnešní večeře - jak ráda teď zkouším nové věci
papričky plněné sýrem jsou mňam

A teď už honem do sprchy, namazat se voňavým olejem a zalézt si k nové knížce. Dobrou noc všem.

Love my life

Žádné komentáře:

Okomentovat