středa 26. února 2014

(ne)vím co chci

Poslední dobou se mi stále častěji stává, že je mi nabídnuto, ať přímo nebo nepřímo, něco na první pohled velmi lákavého. Ať už jde o spolupráci, finanční přilepšení nebo o vztahy, lidi..... A já si říkám, že by to mohlo být fajn. A pak ten pocit, tu nabídku sebou nechám projít a zjišťuji, že když odstraním to pozlátko, tak mě tyto věci vlastně dovádějí k uvědomění, co vlastně nechci. Buď jen pro tuto chvíli nebo mnohem důležitější poznání co a jaké lidi do života nechci.
Minulý týden to byla velmi lákavá nabídka na přilepšení si co se týče peněz. A tuto nabídku jsem nehodila do koše úplně, jen jsem díky tomu zjistila, že momentální moje priorita není se orientovat na peníze, ale na lidi, vztahy a moje štěstí jako takové. A jsem vděčná, že mi tyto AHA okamžiky přicházejí a že jsem dospěla (ano opravdu dospěla) a umím poděkovat a říct ne a nemít u toho pocit, že taková nabídka už nikdy nepřijde a zaobírat se tím ještě několik dalších nocí a dní. Prostě jen ne, teď jsou pro mě důležitější jiné věci.
A to je u mě velký, opravdu hodně velký pokrok.
A pak přicházejí lidé, lidé, které jsem nějakým způsobem už v životě měla, něco s nimi prožila a něco k nim cítila. A já vím, že ti lidé jsou pořád stejní a já jim to nemám za zlé. Jen já už jsem jiná a místo abych jen nadávala na celý svět kolem sebe a na všem hledala jen to špatné, dnes se na svět dívám jinými očima a hlavně celým svým srdcem. A mé srdce je teď otevřené dobrým věcem a má hlava pozitivním myšlenkám. Už vím, že pokud se mi něco v mém životě nelíbí, tak se na to buď můžu podívat i z jiného úhlu nebo to jednoduše změnit. A jak ráda bych všem ukázala, že život není jen o tom ho přežít, ale prožít si každou chvilku šťastně a naplno.
A dnes jsem zažila ještě jeden z těch mých poslední dobou oblíbených AHA momentů. Zjistila jsem (a ano vím, že to není kdovíjak velké a nové zjištění, ale dnes mě to přímo bouchlo do očí), že lidé tak neradi mluví o sobě, o své osobě, o svých pocitech, svých snech a přáních, o své života, partnera.
A i já jsem najednou měla pocit, že když budu někomu říkat něco o sobě, tak to ostatní nezajímá, že by to mohli použít proti mně. Ale já už se přestávám bát, mě to začíná bavit a hlavně, to je to, co od ostatních chci. Ne jen to každodenní "plkání" o ničem, ale opravdu sdílet to mé JÁ.
A můžou v tomto rozhovoru proběhnout i dlouhé pauzy na přemýšlení, jak to podat, vysvětlit, zformulovat přesně to co chci říct, ale to přeci vůbec nevadí. I mlčení je někdy tak fajn.
A tak vám dnes chci říct, že věřím, že celý svět je jedna velká energie, že věřím na věštění z karet, že dnes jsou pro mě důležitější lidé kolem mě a peníze jsou až na druhém místě. Že ve vztahu hledám upřímnost, otevřenost, sdílení myšlenek, pocitů a sebe sama, respekt, podporu a pravého může s vizí a vlastním názorem. Že má životní vize je být šťastná a tento pocit šířit i dál, být milující a milovaná, že chci mít práci, která mě bude naplňovat a rána, kdy nemůžu dospat, protože se těším na každý další den. Chci baráček se zahrádkou, ve které se budu rýpat a možná na ní ani tak nic neporoste, koně a vlastní motorku. Chci objevovat svět a poznávat spoustu věcí a lidí, chci se učit a překonávat.
Miluju tulipány, sluníčko, vodu, tanec, mou kočku (a až na hmyz vlastně všechna zvířátka), knížky, pikniky, kávu a výlety.
Přiznávám, že jsem snílek, jsem tisíc čertíků a víla v jednom. Mám se ráda, jsem sebe-vědomá. A miluji svůj život.


Žádné komentáře:

Okomentovat