středa 5. února 2014

Dáreček

Už druhou noc se mi honí v hlavě tisíc myšlenek. Ale to tak bývá, když mě přepadne nápad na novou akci. V hlavě mám jak v úlu a večer ulehám s novými nápady a ráno se s nimi budím. Dnes po dlouhé době o několik desítek minut dříve než je nutné. Což je u mě úspěch. Ale nenutila jsem se vylézt z postele, jen si užívala ten pocit, že už nespím a mám chvilku pro sebe si ještě povegetit v posteli a nechat myšlenky proudit hlavou. A ono i těch pár minut mělo kouzelný účinek na můj celý den.
Měla jsem chuť si vzít dnes na sebe něco více ženského, ozdobit se cinkrlátky a dokonce si natočit vlasy (to už jsem neměla tááááák dlouho).
V práci jsem byla dnes velmi produktivní, udělala jsem práci kterou jsem si naplánovala a spoustu věcí navíc. Pustila si k tomu oblíbenou hudbu (Macklemore and Ryan Lewis) a pokyvovala hlavou do rytmu. K snídani jsem si dala domácí chléb se sýrem a zeleninou a k obědu domácí rajskou omáčku s těstovinami (že by trošku hřešení?!), k svačině jogurt s čerstvými jahodami a doma fresh s pomerančů a opět domácí chléb. I pitný režim jsem dnes dodržela. Tohle jsem objevila při brouzdání a hledání inspirace a myslím, že pro mě to bude velmi nápomocné.

půjčeno z http://fitnessfoodandstyle.blogspot.cz/

A odpoledne už se neslo ve znamení knih, inspirací a dalších nových nápadů. A kdo mě zná, ví, jak miluji dárky, být tou, která daruje i tou, která dostává. A dnes mi jeden dáreček přiletěl poštou ze Slovenska. V prosinci 2013 jsem sledovala webinář Bey Benkové a Ivany Christové a na základě mého komentáře jsem dostala speciální cenu přímo od Bey. Její knihu Život je teď (21 dnů). Komentář byl o tom, co můžete změnit dnes, aby jste byli v životě šťastnější a spokojenější. A já si ten den dala za cíl, že zlepším svůj vztah se sestrou. Neměli jsme zrovna lehké období, ale už je snad za námi. A i když trošku se zpožděním, dnes mi kniha dorazila. A já z ní mám velkou radost. Už jsem zhltla pět kapitol - pět dní a těším se na dalších šestnáct. A já už dnes vím, že se jednou z touto užasnou ženou budu chtít setkat osobně.


Večer je ve znamení sdílení. Nejdříve jsem s kamarádkou probírala můj nový nápad. A věřte, že už čtyři dny jsem se klepala na to, předat jí mou vizi a zapojit jí do vymýšlení našeho nového hobby. A dnes budeme mít noci plné myšlenek obě :-)
A nyní už sdílím se světem, jak krásný mám život a jak jsem vděčná, za vše co mám i za to, co je teprve přede mnou.

Love my life


https://www.facebook.com/pages/Love-my-life/464201693662974


Žádné komentáře:

Okomentovat