pátek 14. února 2014

Valentýn tak trochu jinak

Jak nejlépe prožít tento svátek jako single?
Už jste si někdy dovolili slavit Valentýna jinak, po svém? Já dnes prožila kouzelný večer na kouzelném rande.
Sama se sebou. Pojato jako opravdové rande. Což obnáší přípravy už den předem. Oholit si nohy, namazat se voňavým krémem, umýt si hlavu, natočit vlnky (i když ty v průběhu dne už vlnkami nebyly). Nalíčit se, včetně rtěnky (což většina chlapů nesnáší), navonět se nejlepším parfémem, co doma mám, hodit se do gala, vzít si podpatky a strávit krásný večer sama se sebou. Já si vybrala kino, tentokrát jsem se vydala za humna (do našeho okresního města Chomutova) a navštívila jsem kino, kde jsem předtím nikdy nebyla. Vybrala jsem si romantický film Zimní příběh. A ukázky ani z poloviny nenaznačily, jak bude film kouzelný. Dovolila jsem si ronit slzy (a rozhodně jsem nebyla sama). Jsem opět unešená. A už se těším, až tento film bude součástí mé domácí filmotéky.
Co dodat, mohla jsem sedět doma a tesknit po princi na bílém koni nebo si muže na bílém koni užít s člověkem mně nejblížším. A zvolila jsem výborně.
Happy Valentine´s day to everyone. Ať jste ho strávili jakkoliv, doufám, že jste se cítili milovaní stejně jako já.
Love my life





Žádné komentáře:

Okomentovat