čtvrtek 13. února 2014

Kokosový háj

Miluji vůni kokosu a vanilky. A miluju je v jídle, kosmetice, parfémech, vůních do auta, zkrátka všude. A v posledních dnech je to u mě doma znát. Koupila jsem si kokosové mléko a teď ho cpu do každého jídla, kde mi přijde, že nebude tak úplně mimo. A taky jsem si koupila kokosový olej a ten se dá opravdu použít na tisíc různých způsobů. Takže už jsem ho použila do vlasů, jako olej na tělo a namazala jsem si s ním i obličej. Můj obličej už nutně potřebuje jaro, je vysušený a bledý. Zkusila jsem ho i olíznout, prý se má jíst každé ráno lžička. No nevím, abych pak stihla dojít do práce. Tak toto testování si nechám až někdy na víkend. A také jsem na něm dnes už smažila. A všude jsem s ním nadmíru spokojená. No jo no, kokos je kokos. A doma mi to poslední dobou voní jak v kokosovém hájí a už jen slunce a ananasový džus a já bych doma udělala bílé pláže a popíjela pina coladu.

záchrana pro můj obličej

lívanečky z banánu a vajíčka s tvarohem, kokosovým mlékem,
jahodami a hořkou čokoládou

a chutnalo mi velmi

Žádné komentáře:

Okomentovat