pátek 10. ledna 2014

Proč jsem.....teď a tady

Ráda bych se představila. Jsem úplně normální holka vě věku skoro 33 let s některými možná ne úplně normálními (nebo spíš obvyklými) názory. A o tyto názory a spoustu dalších věcí bych se ráda podělila. Postupem času vysvětlím, jaká cesta mě vedla k tomuto blogu a kam má cesta povede dál. Tento blog by měl být plný věcí, které mě zajímají a baví a budu ráda, když příspěvky budou bavit i další lidi. A můj rozptyl zájmů je opravdu velký a tuším, že se bude dále rozpínat do určitých stran a na druhé straně zase některé věci budu řešit méně.
Jak jsem teď tady, budu vám psát o cestování, oblékání, zdravém jídle (a možná i o tom nezdravém), cvičení, knihách, seminářích, kurzech, mých inspiracích, otevřu svou hlavu i duši a nasdílím některé své názory. Stručně řečeno o mém životě a o tom, co mi dělá dobře nebo co mě pálí a jak se posunuji dál.

foto půjčeno z www.pinterest.com


https://www.facebook.com/pages/Love-my-life/464201693662974

Žádné komentáře:

Okomentovat