pátek 26. září 2014

Přirozená

Už nějaký čas bojuji se svěděním a pálením očních víček. Po tom co jsem se pokoušela vyléčit sama a červené flíčky se vrátili, jsem konečně navštívila lékaře. A vlastně asi jen proto, co jsem si mohla říct i já doma. Od odborníka to zkrátka zní opravdově a po ukázce nejhorších možných dopadů jsem dostala zákaz používání jakékoliv kosmetiky na obličej a to po dobu minimálně jednoho měsíce. A to v období, kdy se chci opravdu líbit není zrovna potěšující informace. 
Normálně si maluji jen řasy, občas make-up. Ale ta představa, že nemůžu nic a že tedy budu měsíc vypadat jak nemocná (přirozeně) není lákavá. 
A mi pak došlo, že tohle je jen další způsob jak si vykročit ze své komfortní zony a tak si courám naším městem "naostro", na víkend jedu mezi stovky lidí a hlavně za NÍM a opět ve své nature podobě. Zatím si ještě pořád musím říkat NO A CO?! Ale věřím, že přijde den, kdy mi to vůbec nedojde a pokaždé když projdu kolem zrcadla, se nepozastavím na tou tváří, která na mě kouká. 
Každá životní lekce má něco do sebe a já teď prožívám své období divoženky.....že to bude až takhle do nejmenších drobností.....svět nám opravdu dává vše, o co si žádáme......a já se musím smát.
Love my life


Žádné komentáře:

Okomentovat