pondělí 22. září 2014

Vůně podzimu

První co mě dnes zarazilo, když jsem vystrčila nos ze dvěří, byla ta úplně jiná vůně. Vzduch voněl podzimem, děštěm, mlhou. Tak jsem si přitáhla ruce více k tělu a pospíchala do tepla kanceláře. A s přicházejícím sychravým počasím přijdou na řadu i časté večery strávené u čaje a knih, spousty knih. A já už se začínám těšit, až se vše sklidní (včetně mě) a já se uvrtám do deky s kočkou na klíně :-)
A včera mi přišel do ruky nový katalog Knižního klubu a po prolistování jsem byla v šoku, jen dvě knihy upoutaly mou pozornost. Takže někde je něco špatně. A ve mně chyba rozhodně není.
A tady je můj výběr:

Eva Lohamnnová: Osm týdnů v blázinci

http://www.bux.cz/knihy/140250-osm-tydnu-v-blazinci.html
Možná mou zálibou v psychologii, možná pro ten podtitul autentický příběh o šílenství v časech normálnosti. Mám na ní zálusk.

Kniha psychologie

http://www.bux.cz/knihy/150647-kniha-psychologie.html
 K tomuto asi není potřeba nic dodávat. Snad jen to, že už po ní pokukuji velmi dlouho. A po pravdě i po její sestřičce Kniha filozofie.

Už nějaký čas sleduji blog Růžová panda a od toho už byl jen krůček ke knihkupectví Martinus.cz a jsem natěšená na svoji první objednávku.

Jan Řezáč: Web ostrý jako břitva
http://www.martinus.cz/?uItem=186243

Děštivá odpoledne budou přát i tvůrčí práci.

A při mých podzimních výletech do Prahy mám namířeno do obchůdku U Džoudyho. A tam to nebude jen o knihách, ale o vonných tyčinkách, čajích a všech těch malých drobnůstkách, které mám tak ráda.

Kuenzler Wallace: Vílí pohádky na dobrou noc
https://www.udzoudyho.cz/knihy/pro-deti-male-i-velke/vili-pohadky-na-dobrou-noc.html?keyword=v%C3%ADl%C3%AD+poh%C3%A1dky

Těším se na procházky, kdy pod nohama bude šustit spadané listí, kdy se stromy začnou oblékat do stovek barev, na huňaté šály a čepice, na pouštění draků, které mám letos v úmyslu nevynechat.



1 komentář:

  1. Hezké... začínám se na ten podzim taky těšit :-)) Jen, pravda, už ho tolik netrávím tím čtením....

    OdpovědětVymazat