neděle 26. ledna 2014

Výlety do neznáma vol. I - Jáchymov

Tento rok je plný výzev a jednou z nich je každý měsíc prozkoumat jedno místo, kde jsem nikdy předtím nebyla.
Je skoro konec ledna a dnes jsem si odškrtla další položku v mém seznamu "to do". A je fajn, když pro svůj plán najdete někoho, kdo ho podnikne s Vámi. A tak jsem se dnes vydala s kamarádem směr Jáchymov - velká neznámá pro nás oba.
Město kousek na západ směrem od nás, kudy jsem jednou projížděla v létě a zanechal ve mně dojem šedivého nehezkého města.
Zima má jednu velkou výhodu, i z nehezkého dokáže udělat kouzelné. Jestli bych tam poslala někoho na výlet, netuším. Ale já si dnes užila fajn den v přírodě a ráda bych se podělila o pár dojmů.
Na informační tabuli najdete seznam 12. míst, které jsou v tomto městě k vidění. A my je prošli téměř všechny. A u toho si užili pár kouzelných okamžiků.
Mé vnitřní dítě vrnělo blahem při soutěži o nejhezčího anděla ve sněhu, a i když můj byl až druhý, já byla na chvilku zpátky v čase a užívala si tuhle "hru".
Mým dalším cílem je neustálé překonávání komfortní zóny. A dnes jsem ji zas o kousek posunula. Oslovování cizích lidí není má silná stránka. A když jsem dnes žádala o radu dva místní obyvatele, bylo to nakonec fajn. Když překonám svůj stud, zjišťuji, že lidé jsou sdílnější než by se na první pohled zdálo a každý rád mluví o svém bydlišti. Navíc jsme dostali pochvalu, za to že se vydáváme do přírody místo posedávání u PC. Takže další fajfka.
A když jsme procházeli kolem jednoho z domů, v okně přímo vedle nás seděla paní a z vesela na nás mávalo do okna (i tací lidé ještě jsou). Já jí ovšem nestihla zamávání vrátit, protože jsem v tu chvíli skončila v hromadě sněhu :-).
O tom, jak kouzelná zima je na horách asi není potřeba mluvit. Já zbožňuji zasněžené stromy,  louky a kopce. Připadám si jak královna zimy, jen místo na sněžných saních sedím v autě. Ale ten pohled je k nezaplacení.
A v tuhle chvíli už jsem v teple domova s pečeným čajem a štůdlem od maminky. A chystám se na další pracovní týden.
love my life


                                     
                                      




č. 1

č. 2

č. 3


č. 6


 
č. 7

č. 8



č. 10




andílci ve sněhu (já jsem vpravo)

a to jsem já

Žádné komentáře:

Okomentovat