úterý 28. ledna 2014

Sebeláska

Velkou změnu v mém životě způsobil seminář Lucky Bouzkové na téma sebeláska. A protože je možnost se ho zúčastnit v březnu znovu, ráda bych ho doporučila všem ženám, těm je totiž určen.

A co mi tato akce přinesla? Zažila jsem mnoho "AHA" momentů, pocitů, kouzelných okamžiků, poznala nové lidi a vyzkoušela pružnost své komfortní zóny.

Ale od začátku......zúčastnit se akce, kde bude kolem stovky cizích lidí (i když to jsou všechno ženy), bylo už samo o sobě překonáním sama sebe. Absolvovala jsem cestu autem po Praze, což by pro mě ještě před nedávnem bylo nemyslitelné. Jít někam sama, bez kamarádky, sestry nebo jiného doprovodu to je další z věcí, které se teprve učím.

A tak jsem tu, je 8. listopadu 2013 a já jsem v Praze, Na Marjánce obklopena asi osmdesáti dalšími ženami v očekávání věcích příštích.. Hned na úvod jsme si každá vyrobila svojí cedulku se jménem. A na uvítanou jsme dostaly dáreček. Jak já miluji dárky. Bílá papírová taška obsahovala Bio ovoce, které je možné pořídit na stránkách www.freshbedynky.cz (a bylo opravdu velmi chutné) a CD Sebeláska. Nerada přepočítávám dárky na peníze, ale tento dárek měl hodnotu i tu peněžní.

A pak už mohla začít samotná přednáška. I když jen o přednášení to nebylo. Trochu teorie o tom jaký je rozdíl mezi sebe-vědomím a egem, jak ho poznat a jak se s tím vypořádat, proběhlo. Ale většina vyprávění byla z Lucčina života. A pro mě úplně nejhodnotnější z celého dne byla praktická "cvičení". A že někdy šlo opravdu o cvičení nebo tanec.....a tančete před osmdesáti dalšími ženami a nepřipadejte si hloupě, nepokukujte okolo sebe a neposuzujte sebe i ostatní. Ale to jen na začátku celého dne. Při posledním tanci už jsem si tančila, jak se mi zrovna chtělo a vůbec jsem si nepřipadala trapná, nemotorná nebo divná.

Dalším cvičením, které mělo opravdu velkou sílu byla ulička lásky. Nebudu se rozepisovat o co přesně jde, protože popsat slovy, co jsem tam zažila stejně nejde. A nasdílet pocit na papír, to je něco pro mě zatím nemožného. Ale o pár momentů se podělím. Prvním byl ten, kdy mi začal brnět horní ret, a to se mi stává v okamžicích, kdy je ve mně nebo v okolí na mě působícím velká dávka energie. A tady by se dala energie lásky doslova plnit do kelímků a pak si jí vypouštět doma. Okamžiky, kdy cítíte lásku ke všem, kdy otevřete své srdce a necháte lásku proudit všemi směry a po tvářích vám tečou slzy nebo se usmíváte, jsou pro mě nezapomenutelné.

A v neposlední řadě cvičení, kdy si s další účastnicí děláte zrcadlo a chválíte se, laskáte slovy, z očí do očí. Já díky tomuto cvičení poznala člověka, který mi okamžitě přirostl k srdci. Lucka je pro mě vílou, kouzelnicí, bohyní a osobou tak krásnou, zranitelnou, milou, že slova občas nestačily a já objímala do té doby úplně cizí dívku a uložila jsem si ji hluboko do svého srdce.

Ve zkratce, poznala jsem několik velmi zajímavých žen,  kousek sama sebe, techniky, jak si přivolat lásku. Otevřela jsem se, sdílela, tančila, povídala si. Zavázala se k bezpodmínečné lásce sama k sobě od toho dne už napořád. A odjížděla s všeobjímajícím pocitem, širokým úsměvem na rtech a vědomím, že jsem ten den pro sebe udělala to nejlepší, co jsem mohla.

A proto doporučuji 8.2.2014 v Praze Na Marjánce opět otevře své srdce Lucie Bouzková a spolu sní i mnoho dalších žen. Investice v porovnání s přínosem je minimální. A lásku si zasloužíme každý za nás, tu sama k sobě úplně nejvíc, tak si dejte dárek a jeďte se naplnit tou nejsilnější emocí ze všech.

http://zenyzenam.cz/akce/seminar-sebelasky/


půjčeno z pinterest.com

https://www.facebook.com/pages/Love-my-life/464201693662974



Žádné komentáře:

Okomentovat