pátek 27. února 2015

Když mě opustí láska

Toto téma je pro mě (a tuším, že pro všechny lidičky) velmi citlivé, ale také velmi důležité. A tak bych ráda sdílela pár myšlenek, které mi dnes kolují hlavou. 
Co se děje ve mně, když mě opustí láska v podobě druhé osoby..... U mě probíhá několik stádií a každé má svůj význam a smysl. 
První fází je prázdno, takový ten pocit rozpliznutí se a plácání se od ničeho k ničemu, v slzách, ve smutku a "nesmyslu". A já si tímto obdobím musím projít, sama, s přáteli, rodinou, abych zas našla tu ztracenou sílu a chuť jít do toho znovu.
A pak přijde naprosto kouzelné období, kdy výměnou za jednu ztracenou lásku, přijdou podoby lásky naprosto nečekané. 
A mě potkaly pocity lásky hned v několika směrech. 

Zase jsem si začala budovat lásku sama k sobě. I když jsem si myslela, že tohle už mám dávno vyřešené a že "love myself" praktikuji a mám už zažité. Teď už rozhodně ne úplně od začátku, ale pěkně si ten pocit v sobě pěstovat hezky dál a víc. Protože sebe-lásky není nikdy moc. 

Druhou lásku jsem si dopřála v podobě času stráveného u koní. To je ta láska, kterou jsem v sobě měla od mala a kterou jsem zasunula na "až někdy". A teď je to Někdy, TEĎ je naprosto ten správný čas. A já si našla cestu, abych si mohla pravidelně užívat ten čas ve společnosti těch nejkrásnějších zvířecích přátel.


Další znovu objevenou láskou je sport. A teď už si nenechám vnutit to přesvědčení sama o sobě, že nejsem sportovní typ. Já jsem. A k tomu se mi výborně hodí slogan I CAN AND I WILL. Od ledna jsem "v tréninku" na závody Spartan Race a pravidelný pohyb mi přináší opravdovou radost. Je to jedna z mých lásek, kterých už se nehodlám vzdát, ať to bude v jakékoliv podobě. 
A v neposlední řadě stále prohlubuji mé zalíbení v koučinku.  Dnes už jako certifikovaná koučka (kdo by řekl, že po obdržení certifikátu zjistím, že pro mě ten papír vlastně vůbec důležitý není) rozvíjím své schopnosti a dělám to, co mě naplňuje a nesmírně baví. A když vidím výsledky, které koučování přináší mým klientům, vím, že jsem našla pro sebe to pravé. 

Když odejde láska, zůstane spousta času. Pro mě a pro to, co mám tak ráda. 

Love my life

Žádné komentáře:

Okomentovat