sobota 28. února 2015

#31 day love myself challenge

A je to tu.

Výzvy všeho druhu zaplavují internet i můj svět. A já ve chvilce jen sama se sebou v přírodě dostala nápad, že vytvořím také výzvu. Výzvu pro všechny, kteří chtějí svůj život tvořit a užívat si nejlépe, jak dovedou. A protože sebeláska je oblast, která mě velmi oslovila už pár let nazpátek a dodnes je to něco, o čem s nadšením vyprávím a sdílím a která mění životy, je to téma na mnou vytvořenou výzvu č. 1.

Květen, měsíc lásky, se blíží a jen trénink dělá mistry. Pojďme začít trénovat lásku už dnes a to tu ze všeho nejcennější, lásku samy k sobě.
#31 day love myself challenge je o čase, který věnujeme samy sobě ve jménu lásky. A na začátku stačí dopřát si jen chvilku, za to však pravidelně.

Každý den si dopřejme 10 minut času jen sami pro sebe v aktivitách, které milujeme a které jsou jen naše. A nezáleží na tom, co to je, protože každý jsme jiná, jedinečná osobnost a každý máme rádi něco jiného. Rozmazlujme se, tvořme, chvalme se, vyjadřujme city sami vůči sobě a sdílejme - pomocí fotek. A já bych velmi ráda na konci této výzvy vytvořila koláž z fotek, které mi dorazí a ukázala na svém blogu, jak moc se máme rádi.

Jdete do toho se mnou? Počítám jen s odpovědí ANO :-)

Love my life and love myself (for March and forever)



2 komentáře: