pondělí 15. prosince 2014

Vůně Vánoc

pinterest.com
I když to za okny zatím moc nevypadá, Vánoce se kvapem blíží. Já jsem o víkendu podnikla první a asi také poslední nákupy dárků. A po pár hodinách procházení se po obchodech mi došlo, že to takhle letos vlastně vůbec nechci. Kupovat dárky jen pro dárky nebo jak jinak nazvat takové to tlačení na pilu a vymýšlení dárků za každou cenu, aby každý pod stromkem něco měl. Samozřejmě si i já přeji najít pod stromečkem nějakou maličkost a to samé chci dopřát i ostatním. 
Ale hlavní priorita letošních Vánoc je pro mě trávit čas s lidmi, které mám ráda a na kterých mi záleží. A myslím tím ten kvalitní čas, takže žádné plkání o tom, jak je vše špatně a proč to jinak být nemůže. Ale spíše to, o čem si kdo sní, na čem pracuje, kam se posouvá, co by chtěl od nového roku a dalšího života. Pro mě je to hodně o sdílení pocitů, radostí a možná i smutků, hodnocení proběhlého roku a vize do dalšího. 
Takže jsem se rozhodla, že letos budu jako hlavní dárek věnovat to nejvzácnější a nejcennější co mám, a to můj čas, mou pozornost, mé pocity a mou náruč. A ráda bych to samé dostávala od svého okolí.
Možná tím některé lidi překvapím, když místo úhledně zabaleného balíčku dostanou poukázku na trávení času se mnou, ale já to tak cítím a stojím si za tím, že to je ten nejlepší dárek, který jsem letos "vymyslela" nebo lépe řečeno vycítila.
A teď už se na Vánoce opravdu těším. Necítím tam žádný tlak a žádně měla bych a musím, ale jen radost z toho, co přijde a kdo mého dárku využije nebo kdo mi ten samý dárek bude chtít věnovat zpět.
A abych byla také trochu materiální, i když opravdu jen trochu, tak jsem si právě objednala dárek sama pro sebe a už teď hořím nedočkavostí, kdy dorazí a co se z toho vyklube. Ale zatím zůstanu tak trochu tajemná a o co jde povím, až si ho vyzkouším. A pak se ráda rozepíšu o tom, co mi dárek přinesl do života.
love my life and Christmas time



Žádné komentáře:

Okomentovat