pondělí 29. prosince 2014

Můj rok 2014

Moc často se směrem zpět neohlížím. Stává se mi ti většinou před důležitým krokem směrem vpřed nebo když se cosi láme a já se snažím z minulosti poučit. A teď se nám láme, další krásný rok za mnou a já tu nebudu vyzdvihovat chyby nebo lépe řečeno zkušenosti, které jsem cestou udělala nebo které mě potkaly.
Tady bych ráda zhodnotila to krásné a podle mě povedené.
A musím si přiznat, že tento rok byl opravdu velmi plodný, krásný a plný změn a posunů.
Navštívila jsem kurzy, semináře, potkala spoustu inspirativních lidí.


Mé velmi oblíbené Mohendžodáro jsem si dopřála hned dvakrát a pokaždé to mělo jinou kvalitu a já velmi zapracovala na mé ženské stránce ve všech možných polohách a stránkách. A seznámila se s řadou dalších Královen (to je první slovo, které mě teď napadlo při vzpomínce na všechny účastnice a hlavně naší lektorku Martinku).



Výlet z komfortní zóny s Petrem Krejčíkem mě posunulo opravdu hodně dopředu a já už se tolik netrápím pocitem studu, když mám někde vystoupit nebo si udělat ze sebe "dobrý den". A i když je pořád na čem pracovat, setkání s Petrem bylo vyjímečné a já zažila s Petrem další výbornou situaci a dodnes mu dlužím dárek. Takže jdu si napsat o adresu, ať můžu splnit svou část dohody :-) - odškrtnuto, splněno.

Kurz kreativního psaní s Reném Nekudou a další hrst inspirativních lidiček. A já se zas posunula o kus dál.



Mnou vytvořená beseda s Peterem Luxem o jeho misích s Lékaři bez hranic. Výborný čas strávených s úžasným panem doktorem a povídání pro mě naprosto vyjímečné a hlavně v hojném počtu a s výborným výsledkem. Vybrali jsme 4.578,- Kč. A já jsem pyšná na Péťu, že podnikl tyto cesty a na sebe, že jsem je přiblížila lidem.


Mahenovo divadlo Brno Ženy ženám živě





Semináře, kterých jsem se účastnila jako asistentka a zažila tak zase jiný rozměr těchto akcí - Uzdravující, oživující a magická síla sexuality s Denisou a Richardem, Sebeláska s Luckou. I ty, kde jsem jen sosala informace, energii jako Ženy ženám živě.



Práce na sobě pod rukami Markétky.



Má vytoužená dovolená s rodinou na prosluněné Floridě.











Stěhování se do nového bytečku.


Zahájení studia koučinku.


 Spousta oslav, včetně té mé kouzelné.


Úžasné rodinné setkání, které jsme s mojí sestrou vymyslely a dotáhli až do stádia akce.


Slzy, mé i ostatních. A i to je velký posun, dovolit si prožívat opravdu všechny emoce naplno.


volunteers a jeden ze závodníků
Jako dobrovolník jsem se účastnila závodu Spartan race na Klínovci. A tam jsem také potkala muže s velkým M. A i když už dnes netvoříme pár, já jsem mu vděčná za mnoho krásných a kouzelných chvil, za zrcadlo, které mi nastavil a díky kterému jsem se učila a učím dál, za lásku, kterou jsem si užívala plnými doušky a za spoustu dalších věcí a pocitů.



Naše malá holčičí setkání při úplňku a padání hvězd.


Má osobní víla.














Má úžasná sestra mi dopřála druhou neteřinku.

Přátelství, inspirace, štěstí, láska, vzdělávání, knihy, filmy......

Toto a ještě mnohem víc mně potkalo cestou rokem 2014 a já cítím vděčnost za to vše.

Love my life

Žádné komentáře:

Okomentovat