pondělí 4. srpna 2014

Sexy muži

Jednou se mě můj kamarád zeptal, co je na mužích sexy. A tak tedy podle mě.......
Vždycky jsem tvrdila, že mě na opačném pohlaví nejvíce přitahuje jejich charizma, ale těžko vysvětlit, co to vlastně je. Dnes už v tom mám jasno.
Pro mě je na nich nejvíc sexy jejich sebevědomí, ale ne to, co si každý pod tím pojmem představí. To slovo bývalo i pro mě slovem až skoro sprostým a člověk s přehnaným sebevědomím byl namyšlenec a macho. Dnes už za tím slovem vidím úplně jiné kvality. Sebe-vědomí vlastní hodnoty, sebeláska (což bude ve spojení s muži znít možná divně), umění říct ne, když to tak cítím a ano, když to cítím naopak.
Životní vize, snít si a hlavně žít si své sny. Vědět, co od života chci a jít si za tím. Být silným, být oporou ženám v jejich životech, ale zároveň umět projevit i svou citlivou stránku.
A hlavně žít si svůj život, být autentický. To je něco, co poslední dobou vidím u spousty žen, ale jen u pár mužů. Žít tak jak chci já (tedy on) a jak to cítím a nekoukat na to, co si o mně (něm) kdo myslí.
Dnes jsem jednoho takového muže viděla. A asi to není krasavec jako z časopisů, ale pro mě to je jeden z nejvíc sexy chlapíků, co jsem za poslední dobu potkala. 
Takže chlapi vzchopte se, vezměte vaše životy do svých rukou a jděte si za sny, tvořte své životy, inspirujte nás a my budeme těmi opravdovými ženami a rády budeme vašimi křehkými polovičkami, které dělají vaše životní cesty klikatější, jemnější a zajímavější.
Love my life (and real men)

2 komentáře: