neděle 10. srpna 2014

Výlet za poznáním

Každý den přináší životní lekce a dnešní den byl pro mě o prožívání tady a teď.
Miluji výlety na motorce. A důvodů mám hned několik.
Zatím svou vlastní motorku nemám ani řidičák na ní a tak každý takový výlet je pro mě úžasný čas strávený s kamarádem. První lekcí těchto výletů je maximální důvěra v tohoto člověka. A to je pro někoho jako jsem já, která je zvyklá se o vždy o sebe postarat sama, něco úžasného, osvobozujícího a uvolňujícího. Každý výlet je spojený se zastávkou na kávu nebo popovídání a v těchto chvílích se muži otvírají a sdílí své myšlenky, starosti i sny. A to je něco úžasného.
Mou dnešní společností byl človíček, kterého znám přes půl svého života. A i když se vidíme třeba jen párkrát do roka, je to vždy, jak kdybychom se viděli naposledy včera. Pokaždé když se potkáme, jsme zas o kus dál ve svém životě a mě baví, jak se naše životy mění, my jsme starší, ale k sobě máme pořád blízko.
Další kouzelnou věcí je to, že opravdu prožívám současný okamžik, nechávám spolu s větrem odcházet všechny starosti všedních dní, myšlenky na vše krom cesty před sebou. Nechávám se jen unášet krásou přírody okolo, tím pocitem odevzdání se. Vítr mi šlehá do tváře, teplota vzduchu se mění každou chvilku a já se jen opíjím tím pocitem svobody, štěstí a tím, že jsem.
Volbu trasy většinou nechávám na řidiči a i dnes tomu nebylo jinak. Je mi jedno, kam nás cesty zavedou, klidně bych se i ztratila, protože vím, že jsem v dobrých rukách. A přeci dnes přišel moment, kdy jsem vyslovila své přání, že se chci rozplácnout do trávy. Aspoň na chvilku splynout s přírodou a jen si užít krásy dnešního dne. A bylo to báječné. Slunce pálilo, okolo jen tráva a před námi výhled na kopce a lesy, bzukot všude kolem nás. 
A dnes jsem zažila opravdu kouzelný okamžik štěstí a vděčnosti, který byl tak silný, až mi vehnal slzy do očí. Bylo to něco nepopsatelného a silného a já věděla, že být teď a tady je opravdu zázračné a že opravdu miluji svůj život se vším, co mi přináší.
Love my life


Žádné komentáře:

Okomentovat