čtvrtek 10. dubna 2014

Ženy ženám živě

Je to tu......když si něco moc přeji, přijde to nečekaně a ze strany, odkud bych to nejméně čekala. Už od vyhlášení letošní akce Ženy ženám živě uvažuji, jestli se zúčastnit nebo ne. A moje racionální já si spočítalo výdaje za jednodenní výlet spojený se vstupenkou a rozhodlo, že se nejede. I když jsem si moc přála tam být. Moje spřízněná dušička Lucinka jede a já jí to moc přeji. A i když jsme si naplánovaly společný výlet, prostě to vzdávám a nechávám to plynout. A už se touto akcí moc nezabývám.
A pak tři dny před sobotou vyskočí na facebooku soutěž o vstupenky a tak komentuji odkaz a ani nepočítám, že bych mohla uspět.
A dnes, dva dny před ŽŽŽ plánuji cestu, protože JEDUUUUUUUU.
Prostě tam mám být. A jsem nadšená, že uvidím všechny ty ženy z různých koutů Čech a Moravy a nasosám si tam spoustu energie a inspirace. Těším se jak malá holka.
Love my life


Žádné komentáře:

Okomentovat