úterý 8. dubna 2014

Sny

Když se sny začínají zhmotňovat je to neuvěřitelný pocit. Za poslední dobu jsem nenapsala ani řádku, ale prožila spoustu věcí. Když se dnes podívám na můj Vision board můžu už si začít odškrtávat a to je "teprve" jaro. A já jsem nadšená.
Mám za sebou kurz kreativního psaní na kterém jsem poznala mnoho inspirativních lidí a naučila se, jak je to s psaním knížek (což se jednou rozhodně bude hodit).
Navštěvuji kurz Mohendžodáro a vím, že to, že je na mém VB, mělo pro můj posun velký význam.
Začala jsem běhat. I když zatím je to ve větší míře rychlá chůze, ale na něčem se stavět musí.
Mám chuť tvořit, smát se, sdílet, žít naplno, jak jen to jde.
Začala jsem pracovat na své první akci, kde veřejně vystoupím (Držte mi palce, publikum je pro mě opravdu velká výzva). O průběhu ráda napíši poté.
A rýsuje se mi výměna bytečku a s tím i má vysněná škola!!!!!!!!!!
Včera jsem ležela v posteli po tom, co jsem si do obývacího pokoje pozvala Ženy ženám a jejich webinář, a byla jsem nesmírně (nebo vesmírně) vděčná za život, jaký mám a který si tvořím.
A když na mě z facebooku mrkla výzva ke spolupráci s Alicí Kirš, hned jsem začala psát motivační dopis. To je to, co chci - psát, tvořit, patřit do týmu lidí se stejnou vizí.
Život je krásný a já si ho užívám velkými doušky.
Love my life

Žádné komentáře:

Okomentovat