úterý 15. července 2014

Sexuální energie

Po téměř probdělé noci bych čekala jeden z těch dní, kdy budu usínat v práci nad klávesnicí a po příchodu domů se zavrtám do peřin a budu spát celé odpoledne.
Ale už od dopoledních hodin je mé tělo plné té nejtvořivější energie, a to té sexuální. A i když bych nejradši zalezla opravdu do peřin, spánek je to poslední, co se mi honí hlavou.
A bohužel nebo možná bohudík mi není přáno sdílet tuto energii s někým druhým. A tak od příchodu z práce nemám stání a tak uklízím, peru, mám nalakované nehty a po hodně dlouhé době opět píšu. A náměty na psaní mi chodí jeden za druhým. A tak dnes budou příspěvky hned dva. K tomu poslouchám Zaz-Zaz a pocity se ve mně střídají podle tónů hudby.
A tak si říkám, že je opravdu fajn mít období sama pro sebe a využívat to, co mi den přinese, pro tvoření všeho druhu.
Až dnes ulehnu do postele a ohlédnu se za celým dnem, budu spokojeně usínat s pocitem plodného dne, s úsměvem na tváři a vděkem za vše, co naplňuje mé tělo a můj život.
Love my life



Žádné komentáře:

Okomentovat